Första snön...

   Idag kom första snön och det är vitt ute på backen, det verkar bli en låååång vinter, på mer än ett sätt. Brynäs förlorade i går sin 5:e match i rad, (Rögle vann med 2-1) och har nu rasat ner till en femte plats i tabellen.

  Vinterdäcken fick komma på idag, och igår hjälpte jag min mor och far med deras vinterdäck.

   Vad det gäller Brynäs så får vi hoppas att dom snart bryter den här trenden, dom började ju så bra på säsongen. Det gäller att få fram någon målskytt, för skotten vann vi igår, men det finns få naturliga målskyttar i laget. Brynäs har fått "tillskott" av en spelare från Linköping, han platade inte där, men i Brynäs gör väl alla spelare det ; ) om han nu är en målskytt eller inte får vi se.

   Fick Svensk Golf, tidningen från Svenska Golfförbundet här i veckan, under min adresslapp så var det tryckt : Lars-Göran Ljunggren, 46054 FRÄNDEFORS, blev han utan tidning nu eller fick jag en begagnad? Tidningen såg hel och fin ut iallafall.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0